خانه > بلاگ > خبرهای تصویری

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

برگزاری دوره آموزشی از سوی واحد حراست در شرکت شهرکهای کشاورزی

 

 

دوره آموزشی فناوری اطلاعات ویژه همکاران توسط واحد حراست با تدریس استاد برجسته کشور و حضور آقای دکتر بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره ، سرپرست حراست ، مدیران و همکاران ستادی در سالن جلسات شرکت شهرکهای کشاورزی برگزار گردید.

 


به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی ، در ابتدای جلسه سرپرست حراست ضمن خوشامدگویی ، هدف از تشکیل چنین جلساتی را ارتقاء سطح دانش همکاران دانستند و افزودند : خوشبختانه 90 درصد از همکاران از برگزاری دوره های آموزش پیشین، احساس رضایت داشتند و امیدواریم بتوانیم این درصد رضایتمندی را افزایش دهیم.
در ادامه آقای بزرگی میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و همچنین میلاد امام زمان (عج) را خدمت حضار در جلسه تبریک و شاد باش گفتند. ایشان مهمترین ماخذ و سرچشمه در هر مجموعه را منابع فیزیکی ، مالی و انسانی برشمرد و افزودند: چنانچه منابع فیزیکی و مالی در هر دستگاهی کم کاری و کارایی لازم را نداشته باشد ، اما منابع انسانی قوی و پویا داشته باشد ، قطعا می تواند آن دو منبع دیگر را مورد پوشش خود قرار دهد. از این رو شرکت شهرکهای کشاورزی بعنوان تنها سازمان توسعه ای وزارت جهاد کشاورزی تمام سعی و توان خود را در جهت آموزش پرسنل خود گذاشته تا از این طریق شاهد تربیت مدیران تاثیرگذار در آینده باشد.
سپس دوره آموزشی فناوری اطلاعات بمدت 2 ساعت برگزار و درپایان به سوالات همکاران شرکت کننده در این کارگاه آموزشی پاسخ داده شد.

تاریخ انتشار :‌ 1402/12/02

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده