خانه > بلاگ > خبرهای استانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

سرپرست شعبه شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان‌غربی معرفی شد

طی آیینی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، نادر رحیمی به سمت سرپرست شعبه شرکت شهرک های کشاورزی استان معرفی و از زحمات و تلاش های علی پیرمرادی مدیر سابق که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهرکهای کشاورزی، در متن حکم چنین آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی بموجب این حکم به سمت سرپرست شعبه شرکت شهرک های کشاورزی استان آذربایجان‌غربی منصوب می شوید.

لازم است با عنایت به رسالت شرکت مبنی بر هدایت راهبری، احداث و توسعه زیر ساخت ها، اداره امور نظارت بر مجتمع ها و شهرک های کشاورزی در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به ویژه تاکیدات وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر توسعه شهرک های کشاورزی با هدف افزایش بهره وری از منابع آب، انرژی و دیگر عوامل تولید و همچنین استفاده از قابلیت های تولیدی در زیر بخش های گلخانه ای، دام و شیلات، ایجاد زنجیره تولید در مجتمع ها و شهرک های کشاورزی با هماهنگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، نهایت مساعی و اهتمام لازم را معمول دارید.

امید است با توکل به خداوند سبحان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام وظایف و ماموریت های شرکت موفق باشید.

 

علیرضا بزرگی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی

تاریخ انتشار :‌ 1403/02/10

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده