خانه > بلاگ > اطلاعیه‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل محترم به مناسبت آغاز سال 1403

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی متن پیام تبریک سال نو رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار یامُدَبِّر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا إلی أحسن الحال»


فصل بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های خداوند در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، نقبی به عالم معنا زد و راهی به سوی حقیقت ذات حق تعالی یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست. اکنون که به مصداق دعای «حول حالنا الی احسن الحال» در فصل نو شدن‌ها و تغییر و تحول‌ها قرار داریم، آغاز سال ۱۴۰۳ را که به عطر خوش بهار قرآن و ماه مبارک رمضان مزین گشته است، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

آغاز سال نو را در شرایطی جشن میگیریم که شرکت شهرکهای کشاورزی در سالی که گذشت مسیر تولید و توسعه را با گام‌های استوار در پیش گرفت و با همت و تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه‌ی شما همکاران گرامی در ستاد و استان ، سالی پربار را در عرصه های مختلف پشت سر گذاشت و طرح‌هایی نو و بزرگی درانداخته شد ، که برخی از نتایج این اقدامات را در سال ۱۴۰۲ شاهد بودیم و انشاالله بخش دیگر نتایج این اقدامات را در سال آینده به تماشا خواهیم نشست.

به طور قطع و یقین این پایان کار نیست و شرکت شهرکهای کشاورزی در اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال1403 که بنام" جهش تولید با مشارکت مردم" نام گذاری شده ، با عزم جزم در مسیر توسعه و تولید گام برداشته و با کارنامه‌ای پربارتر از گذشته تلاش خواهد کرد و این مهم محقق نمی‌شود جز در سایه تلاش شما همکاران عزیز و ارزشمند.

بار دیگر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همه شما همکاران گرامی، نوروز باستانی و آغاز سال نو و ماه نزول قرآن را تبریک عرض نموده و روزهایی توأم با شادکامی و تندرستی برای شما و خانواده‌های محترمتان از خداوند متعال مسئلت دارم.

تاریخ انتشار :‌ 1403/01/05

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده