خانه > بلاگ > اطلاعیه‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

پیام مدیرعامل درمحکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهرکهای کشاورزی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی با صدور بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را محکوم نمودند.
متن این بیانیه بدین شرح می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

 


حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران درسوریه نقض روشن و آشکار قوانین بین المللی و حاکمیت سوریه به شمار می آید. این گونه اقدامات بیانگر روشنی برای وضعیت ورشکستگی و سردرگمی است که رژیم گرگ صفت صهیونیستی در نتیجه شکست مفتضحانه خود در غزه با وجود همه انواع جنایات و وحشیگری هایی که علیه غیر نظامیان انجام داده، تجربه می کند. بر اثر این جنایت ، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی، از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی به فیض شهادت نائل آمدند. ما کاملا معتقد هستیم که خون بی‌گناه این شهدا، باعث عزم بیشتر برای مقاومت و مقابله با دشمن اسرائیلی خواهد شد.
اینجانب به همراه کلیه همکاران خود در شرکت شهرکهای کشاورزی با محکومیت شدید این جنایت و تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عجل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، خانواده های معظم شهدا ، همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی ، از خداوند متعال همنشینی این شهیدان عزیز را با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را مسئلت دارم.

تاریخ انتشار :‌ 1403/01/14

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده