خانه > بلاگ > اطلاعیه‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

چهل و سومین جلسه شورای مدیران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت جهادی درشرکت شهرکهای کشاورزی

 

 

 

چهل و سومین جلسه شورای مدیران ستادی و استانی با برگزاری دوره آموزشی مدیریت جهادی در راستای منویات مقام معظم رهبری با تدریس جناب آقای دکتر امانپور و حضور آقای دکتر بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، اعضاء هیئت مدیره ، مدیران و همکاران ستادی در سالن جلسات شرکت شهرکهای کشاورزی و بصورت وبیناری برای مدیران و کارکنان استانی برگزار گردید.

 


به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی ، در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر بزرگی بعد از خوش امدگویی به جناب آقای امانپور ، شرکت شهرکهای کشاورزی را بعنوان تنها سازمان توسعه ای وزارت جهاد کشاورزی اعلام و تامین امنیت غذایی پایدار را از مهمترین ماموریت های این شرکت عنوان نمودند.
همچنین ایشان به موضوع مهم آموزش اشاره کردند که در سالیان گذشته شرکت توانسته مباحث جدی مرتبط با اصول شرکت داری همانند مباحث برنامه نویسی ، اقتصادی و تربیت مدیران آینده را با حضور اساتید خوب و برجسته کشوری توسط موسسات مطرح ، در شرکت شهرکهای کشاورزی برگزار نماید و به حدیث قدسی پیامبر اکرم (ص) معتقدیم که فرمودند: "اطلبو العلم من المهد الی الحد" .
در ادامه جلسه آقای امان پور قبل از شروع تدریس و آموزش مدیریت جهادی ، از اینکه در جمع پرسنل شرکت شهرکهای کشاورزی حضور دارند ، احساس خرسندی نموده و هدف از این جلسه را آشنایی کارکنان با مدیریت جهادی و رویکرد راهبردی تحول گرا و تمدن ساز برای ارتقاء کارآمد در شرکت شهرکهای کشاورزی عنوان نمودند ، ایشان مدیریت جهادی را ایجاد هم افزایی و توانمندسازی دست اندرکاران جامعه هدف ، متکی به جهاد علمی و تقوی الهی معنی نمودند و مهمترین فهرست های مدیریت جهادی را توضیح دادند.
در پایان جناب آقای دکتر بزرگی ضمن تشکر ، مهمترین شاخص ها و دست آوردهای این جلسه را خداباوری ، خود باوری ، عدم خستگی مدیر جهادی ، نوآوری در حوزه کشاورزی و ... عنوان نمودند.

 

تاریخ انتشار :‌ 1402/11/30

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده