خانه > بلاگ > خبرهای اختصاصی

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

1دقیقه

انعقاد تفاهم‌نامه توسعه شهرک‌های آبزی‌پروری بین شرکت شهرکهای کشاورزی و سازمان شیلات ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی : در اجرای سیاست‌های توسعه‌ای وزارت متبوع و به‌منظور تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف گسترش و توسعه شهرک‌های آبزی‌پروری در آب‌های داخلی و سواحل خلیج فارس و دریای خزر، فی‌مابین شرکت شهرکهای کشاورزی و سازمان شیلات ایران تفاهم‌نامه منعقد گردید.
آقای منصوری مدیرعامل شرکت شهرکها در رابطه با این تفاهم‌نامه اعلام کرد: در اجرای این تفاهم‌نامه و کار مشترک دو مجموعه، ان‌‌شاالله در آینده نزدیک شاهد توسعه شتابان آبزی‌پروری در سطح کشور و استان‌ها با هدف افزایش تولید، ایجاد اشتغال و ارزآوری برای کشور خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های احیاء نشده مخصوصاً در سواحل استان‌های جنوبی و شمالی کشور اعلام کرد با همکاری سازمان شیلات ایران و شناسایی و استعدادیابی و در اختیار گرفتن عرصه‌ها و همچنین انجام مطالعات، جذب سرمایه‌گذار و هم‌چنین تدوین نظام بهره‌برداری مناسب به گونه‌ای عمل خواهد شد که بتوانیم با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی، اتکاء به منابع دولتی جهت ایجاد زیرساخت‌های شیلاتی را کمتر نمائیم.
آقای منصوری فعالیت آبزی‌پروری و بالاخص پرورش میگو را یک فعالیت کاملاً اقتصادی و اشتغال‌زایی قلمداد نمود و استقبال سرمایه‌گذاران جهت حضور در این عرصه‌ها را بسیار خوب و کم‌نظیر دانستند.
« متن تفاهم‌نامه»

تاریخ انتشار :‌ 1397/08/15

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده