خانه > بلاگ > خبرهای اختصاصی

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

بازدید مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی از شهرکهای کشاورزی استان فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی: مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی در سفر به استان فارس از تعدادی از شهرکهای کشاورزی در شهرستان های پاسارگاد ، سروستان و مرودشت بازدید کرد . آقای مهندس منصوری استان فارس را یکی از قطب های مهم تولید کشور برشمرد و اعلام کرد: به رغم ظرفیت های بسیار مناسب و وجود شرایط برای غلبه بر چالشهای کم آبی و اشتغال از طریق توسعه شتابان کشت های گلخانه ای اما متاسفانه شاهد عقب ماندگی در این حوزه هستیم که عبور از این وضعیت نیازمند عزم جهادی و تلاش موثر مسئولین استان ، جهت هموار کردن مسیر برای تسهیلگری در سرمایه گذاری میباشد .
ایشان اعلام کرد براساس مطالعات انجام شده ، این استان ظرفیت توسعه ۴۵۰۰ هکتار احداث گلخانه را داشته که تا دست یابی به افق تعیین شده فاصله زیادی داریم . آقای منصوری در ادامه اعلام نمود دراستان تعداد ۷ شهرک دولتی و بیش از ۴۰شهرک خصوصی درسطح ۷۰۰ هکتار وجود دارد که حدود ۸۰ هکتار در حال ساخت و مابقی نیز در مسیر دریافت تسهیلات بوده که امیدواریم با همت سرمایه گذاران و کمک مسئولین به ویژه بانک کشاورزی و دستگاههای خدمات رسان بزودی شاهد احیا این ظرفیتها باشیم.
همچنین مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی در ادامه سفر به استان فارس با حضور جمعی از مسئولین و  تشکیل جلسه با تعدادی از سرمایه گذاران به بررسی مسائل و مشکلات توسعه شهرکهای گلخانه ای از جمله تامین خدمات مورد نیاز (برق ، گاز .آب) و همچنین مستندسازی املاک و تسهیلگری پرداخت تسهیلات بانکی پرداخت و تصمیمات مناسبی جهت حل مشکلات اتخاد گردید .

تاریخ انتشار :‌ 1398/10/03

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده