خانه > بلاگ > خبرهای تصویری

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت شهرکهای کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی، در روز شنبه مورخ 1403/07/28 جلسه معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی با حضور جناب آقای دکتر نجاتی مشاور محترم وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی ، جناب آقای دکتر ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع وزارت جهاد کشاورزی ، حجه السلام و المسلمین جناب آقای امدادی سرپرست محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در شرکت شهرکهای کشاورزی ، اعضاء محترم هیئت مدیره و معاونین و مدیران ستادی در سالن جلسات شرکت شهرکهای کشاورزی برگزار گردید.

 

 

ابتدای جلسه جناب حجه الاسلام و المسلمین امدادی ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای مقاومت برای مدیرعامل سایق و جدید آرزوی توفیق داشتند. در ادامه ایشان به نقش و تأثیر شهرک‌های کشاورزی و اهداف تعیین شده شرکت در کمک به اقتدار غذایی کشور اشاره نمودند.
سپس جناب آقای دکتر اسکندری مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی با اشاره به اینکه شرکت شهرکهای کشاورزی تنها سازمان توسعه ای وزارت جهاد کشاورزی می باشد اشاره داشتند: با عنایت به تاکید ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت برای برنامه بالادستی (برنامه هفتم) که به صراحت راه را برای ما روشن نموده است ، توسعه محصولات گلخانه ای ، دامی و شیلاتی و بهره وری را در تمامی حوزه کشاورزی و استفاده از تکنولوژی روز در این بخش را از مهمترین اهداف دانستند.
سپس ایشان از زحمات آقای دکتر بزرگی و تمامی مدیران عامل قبلی شرکت شهرکهای کشاورزی تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان جناب آقای دکتر نجاتی مدیرکل محترم امور استانها به این نکته اشاره داشتند که بخش مهمی از امنیت غذایی کشور به عهده شرکت شهرکهای کشاورزی می باشد و برای این امر مهم برای آقای دکتر اسکندری آرزوی توفیق نمودند و از زحمات آقای دکتر بزرگی تقدیر و تشکر نمودند.

تاریخ انتشار :‌ 1403/07/28

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده