خانه > بلاگ > خبرهای اختصاصی

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

«تصویب اساسنامه اداره امور شهرکها/ نداشتن سرعت عمل، تساهل و عدم دقت در فعالیتها پذیرفتنی نیست»

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی: جلسه هیئت مدیره با حضور کلیه اعضاء و معاونین برخی از مدیران ستادی ظهر روز یکشنبه در دفتر مدیر عامل تشکیل گردید.

در این جلسه آقای مهندس منصوری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت با ارائه گزارشی از فعالیتها و  اقدامات یک هفته گذشته، از نحوه پیگیری و اجرای کارها در برخی معاونتها و مدیریتهای ستادی اظهار نارضایتی نموده و از کلیه اعضاء هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و استانی خواستند که با رعایت قوانین و مقررات و دقت در انجام فعالیتها، در اتخاذ تصمیمات و اجرای برنامه ها سرعت عمل داشته باشند.

ایشان با تأکید بر اینکه دیگر تساهل و طولانی نمودن اجرای امور و فرصت سوزی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست اعلام کردند که منبعد با هرگونه مسامحه و سهل انگاری برخورد قانونی خواهند نمود. در این جلسه اساسنامه نحوه اداره شهرکهای کشاورزی مطرح و پس از استماع نظرات اعضاء جلسه، با اکثریت آراء به تصویب رسید و مقرر شد به کلیه هیأت امناء شهرکها جهت اجراء ابلاغ گردد. در ادامه جلسه اعضاء کمیسیون مناقصات و معاملات شرکت و همچنین هیأت انتخاب مشاورین انتخاب و مقرر گردید برای آنها ابلاغ صادر گردد. آقای مهندس اورنگی عضو هیئت مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی با اعلام اینکه سازمان امور اراضی جهت کوتاه نمودن پروسه واگذاریها و انتقال اسناد مالکیت به شرکت شهرکها آمادگی کامل دارد خواستار بررسی موانع جهت روان سازی و رفع مشکلات موجود شدند.

تاریخ انتشار :‌ 1397/02/03

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده