خانه > بلاگ > اطلاعیه‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

1دقیقه

نشست مشترک مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره با رئیس محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های کشاورزی روز یکشنبه مورخ 1403/04/17 جلسه‌ای با حضور جناب آقای دکتر عسگری رئیس محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت شهرک‌های کشاورزی در سالن جلسات این مجموعه تشکیل شد.

آقای دکتر بزرگی مدیرعامل محترم گزارشی از روند فعالیت‌های شرکت شهرک‌های کشاورزی در راستای توسعه بخش ارائه نمود. ایشان ضمن تشکر از همراهی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با شرکت شهرک‌های کشاورزی در شروع به کار مجلس و همچنین آغاز برنامه هفتم توسعه خواستار عنایت و تعامل بیشتر مجلس و علی الخصوص کمیسیون محترم کشاورزی با تنها سازمان توسعه‌ای وزارت جهاد کشاورزی شدند.

در ادامه جناب آقای دکتر عسگری رئیس محترم کمیسیون کشاورزی با تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته بویژه در حوزه پروژه‌های فاخر به بهره‌برداری رسیده و یا در حال اقدام، آمادگی کمیسیون کشاورزی را برای حمایت از طرح‌های مهم و اثرگذار شرکت شهرک‌های کشاورزی به خصوص در حوزه های اقتصاد دریا محور، شهرک‌های گلخانه‌ای و دامی را اعلام نمودند و تاکید کردند پروژه های شرکت باید در مناطق کمتر توسعه یافته تمرکز و با اولویت اشتغال‌زایی و ارزآوری تعیین گردد.

 

 

تاریخ انتشار :‌ 1403/04/20

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده