خانه > بلاگ > خبرهای تصویری

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی به مناسبت هفته‌ی دولت

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، دکتر بزرگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی با صدور پیامی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته‌ی دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرّحمن الرحیم


فرارسیدن هفته دولت ، فرصت مغتنمی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی ، تلاش‌ها و دستاوردهای خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را ارج نهیم.

هفته دولت ، نمایانگر اهمیت و نقش دولت در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان کشور است. در این هفته می‌توان با تکیه بر آموزه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به بررسی و ارزیابی دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف بپردازیم و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموارتر کنیم.

بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی که همان امنیت غذایی می باشد را فراهم آوریم.
شرکت شهرک های کشاورزی بعنوان تنها سازمان توسعه ای وزارت جهاد کشاورزی این افتخار را دارد با شعار حامی و تسهیل گری در حوزه سرمایه گذاری ، برنامه های خوبی در حوزه ایجاد زنجیره های ارزش همراه با پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت داشته باشد.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران خودم در شرکت شهرکهای کشاورزی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

تاریخ انتشار :‌ 1403/06/10

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده