خانه > بلاگ > اطلاعیه‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهرکهای کشاورزی ، دکتر علیرضا بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکتت شهرکهای کشاورزی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم
ومِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 

 


خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد. مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. اینجانب به همراه کلیه همکاران خود در شرکت شهرکهای کشاورزی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عجل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ، خانواده های معظم شهدا و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی این شهیدان عزیز را با ائمه اطهار مسئلت‌ دارم.


علیرضا بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی

 

تاریخ انتشار :‌ 1403/02/31

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده