خانه > بلاگ > خبرهای تصویری

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

پیام رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی به مناسبت اربعین حسینی(ع)

 

آقای دکتر بزرگی در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی با انتشار پیامی از خداوند بزرگ برای همه زائرین حسینی(علیه السلام) آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت را مسئلت نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهرکهای کشاورزی ، متن پیام به شرح ذیل است:

 

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)


پیاده روی اربعین عظیم ترین تجمع انسانی تاریخ بشریت است که هرساله میعادگاه شیعیان و سایر مسلمانان و علاقمندان است که در سال های اخیر به نقطه عطفی درتاریخ اسلام تبدیل شده است.
از دستاوردهای مهم و موثر این حرکت بی نظیر علاوه بر خودسازی و تهذیب نفس، آرامش روحی و روانی، عزت مندی و تعالی شخصیت ، تمرین صبر و استقامت در راه خدا ، می توان به ابعاد استکبار ستیزی و نفی طاغوت اشاره کرد که درکلام رهبر فرزانه انقلاب از آن به قوت اسلام و موهبت بزرگ الهی تعبیر شده است.
در این شور و نوای شیفتگی و شیدایی کربلا و تربت پاک شهیدان، کدامین دل واله و شیدا است که سودای سلام بر سالار شهیدان در سر نداشته باشد و کدامین جان به سوگ نشسته است که پروانه وار به سوی آن دیار پر نکشد.
در این روزها، فوج فوج زائرین حسینی، در اوج سادگی و اخلاص و معرفت، با پای دل، زائر مراد دل ها می شوند و چه بسیار عاشقانی که از سفر عشق، جا مانده و دل خود را با زائرین، همراه نموده اند
برای همه ی زائرین حسینی(علیه السلام) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت و آرزوی قبولی خدمت به زائران حسینی را مسئلت دارم.
از محضر عزیزان عاشق به ویژه همه همکاران شرکت شهرکهای کشاورزی که توفیق زیارت یافته اند، از صمیم دل استدعا داریم که خدمتگزاران خویش در عرصه ی جهاد و این خدمتگزار کوچک را با برکت دعای خود همراه نمایند.
باشد که دعای خیر شما مایه ی توفیق روزافزون فرزندانتان در صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های حکیمانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، حفظ و حراست از امنیت کشور و صیانت از آرامش ملت عزیز و سربلندتان باشد.

تاریخ انتشار :‌ 1403/05/29

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده