خانه > بلاگ > خبرهای اختصاصی

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

3دقیقه

پیام مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز 1401

مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی :

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره‌ای زیبا از آفرینش است

دکتر علیرضا بزرگی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی در پیامی فرارسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت که به عطر وشمیم خوش بوی ایام نورانی شعبان‌المعظم و ولادت حضرت صاحب الامر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و تقارن با ماه ضیافت الهی معطر گشته را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت شهرک های کشاورزی متن پیام علیرضا بزرگی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی  به مناسبت  عید نوروز و آغاز سال نو، فرارسیدن بهار طبیعت را به شرح زیر تبریک گفت:

                                                                                     بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار             یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ            حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

عید نوروز، پيامی برای آموختن درس‌هایی ارزشمند از طبیعت و بهانه‌ای است تا آدمی همچون تحولی که در طبیعت رخ می‌دهد به تحول درونی و اصلاح امور معنوی، فکری خود بپردازد که سرآغاز رويش و تكامل است.

در دعای شریف تحویل سال از خداوند متعال می‌خواهیم که حالمان را به بهترین حال برگرداند؛ این تغییر و تحول یکی از بزرگ‌ترین اسرار حرکت تکاملی آدمی است.

در این بهاران که که امسال مصادف است با عطر وشمیم خوش بوی ایام نورانی شعبان‌المعظم و ولادت حضرت صاحب الامر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و تقارن با ماه همراهی دل‌ها در ضیافت الهی جای خالی شهدایمان درکنار سفره هفت‌سین احساس شده و تنها دلخوشی وتسلای دلمان، صلابت وغرور توفیقات بدست آمده وایستادن نظام اسلامی برقله های افتخاراست.

با توجه به نامگذاری سال جدید به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی)، شرکت شهرک‌های کشاورزی به منظور بهبود بهره‌وری عوامل تولید از طریق تسهیل و تسریع فرایند سرمایه‌گذاری و کارآفرینی  و بکار گیری از شرکت‌های دانش بنیان که نقش مهمی در اشتغال‌زایی و موفقیت در سطح ملی و جهانی دارند می تواند عامل موثری در رونق اقتصادی، افزایش تولید وایجاد اشتغال پایداردر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشد، لبیک گفته و از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق شعارسال بهره خواهیم برد.

اینک در آستانه سال نو فرصت را غنیمت شمرده و از زحمات و تلاش یکساله کلیه همکاران ارجمند و زحمت‌کش در سطح ستاد و استان که توجه و اقدامات ارزشمندی را در زمینه تولید سالم و اقتصادی در بخش کشاورزی را داشته‌اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

اینجانب  فرارسیدن سال نو وآغاز بهار طبیعت را محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا ،جانبازان وایثارگران و به ویژه جناب آقای دکتر ساداتی نژاد وزیر محترم جهاد کشاورزی به عنوان پرچمدار توسعه و تولید کشور در بخش کشاورزی و همکاران گرانقدر شرکت شهرک‌های کشاورزی  تبریک و تهنیت عرض نموده، درسال جدید بهترین احوالات ومقدرات نورانی والهی درتمام شئونات زندگی را برایتان آرزومندیم.

علیرضا بزرگی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی

تاریخ انتشار :‌ 1401/01/01

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده