خانه > بلاگ > خبرهای استانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه :‌

2دقیقه

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی

ه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهرکهای کشاورزی ، روز یکشنبه مورخ 1403/05/28 جلسه ای با حضور آقای بحرانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و آقای بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی برگزار گردید.

 

 

در ابتدای جلسه آقای بزرگی ضمن خوشامدگویی ، استان بوشهر را یکی از استانهای برتر شهرکهای کشاورزی در سالهای اخیر نام بردند و اعلام نمودند: ظرفیت و برنامه های فراوانی در این استان وجود دارد که شرکت شهرکهای کشاورزی می بایست توجه ویژه ای به این استان معطوف نماید.

در ادامه آقای بحرانی ضمن تشکر از دعوت آقای بزرگی در این جلسه ، تمام قد از پروژه های شیلاتی استان دفاع نمودند و و اعلام کردند: تمامی پروژ های این استان از مسیر شهرکهای کشاورزی جلو می رود و سعی استان بر اتمام پروژ های در دست اقدام می باشد. ایشان با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی اعلام نمودند: در این جلسات مسائل و مشکلات شهرکهای کشاورزی با حضور استاندار محترم مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

در پایان مقرر شد کمیسیون ماده 2 شهرک شیلاتی پرورش میگو رمله تا دو هفته آینده از سوی استان پیگیری و به نام شرکت شهرکها ثبت گردد.

ضمنا شهرک شیلاتی مولد به مساحت 846 هکتار به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی واگذار گردید.

تاریخ انتشار :‌ 1403/05/28

چاپ

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

0 دیدگاه ثبت شده